Whirlpool JT 368 SL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool JT 368 SL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

SandraMT 13-01-2011
Geschreven voor: Whirlpool JT 368 SL

Ik ben de Bosch courmet gewend, die veel gebruiksvriendelijker is. Je krijg er bakblikken bij dit in verschillende hoogte kan doen, leuk maar allen achterin verbrand het gerecht en voor is het nog bevroren. ALtijd moet de draaiplateau gebruikt worden. Die je 2 baksels broodjes achter elkaar dan moet je er op letten dat de instellngen waar goed ingesteld worden, heb al verschillende keren verkoolde binnenkant broodjes gehad, of bijzonder knapperige crousants. Ik vind het apparaat vies tegevallen, maar dat komt dat ik beter gewent ben maar financieel kon ik geen bosch permiteren deze is 4a5 x zo duur. maar zeker waard. volgende aankoop spaar ik voor bosch.

grretdekraai 07-11-2010
Geschreven voor: Whirlpool JT 368 SL

wij hebben deze combi nu een half jaar.
wij zijn er in het geheel niet tevreden over.

als je een pistolet of bv een worsten broodje wil bakken moet je m eerst voorverwarmen daarna pas afbakken met hete lucht.dit kost natuurlijk een vermogen aan stroom.
een oven schotel wordt onderin de schotel niet zo warm als boven in waardoor je gerecht niet helemaal gaar word.
hiervoor deden wij alles met een los oventje wat altijd perfect!!!! werkte.

wij hebben wel (veel)spijt van deze aankoop!!!

marleever 27-12-2011

welke oven heb jij da gehad die je niet bhoeft voor te verwarmen ???
nog nooit van gehoord maw wakker worden broodje bakken in een kouwe oven lukt nie

Marcje33 04-08-2010
Geschreven voor: Whirlpool JT 368 SL

Deze combimagnetron nu een week in bezit. Deze gekozen door goede reviews en omdat we hiervoor ook al een whirlpool hadden. De bediening is erg makkelijk en er zijn veel mogelijkheden. Geen spijt van deze aankoop.

olafpijnacker 29-12-2009
Geschreven voor: Whirlpool JT 368 SL

Hoewel dit apparaat na 14 maanden nog goed functioneert wil ik hier toch mijn ervaring met de service van Whirlpool vermelden. Vandaag warmde ik een glas water op. Omdat het water na 2 minuten nog niet kookte drukte ik nogmaals op de jet-toets. Na ongeveer een halve minuut hoorde ik een luide knal, het deurtje was opengesprongen en al het kokende water was uit het glas verdwenen. Het apparaat was fysiek nog in orde maar ik durfde het niet meer te gebruiken. Toen belde ik met Whirlpool. Terwijl ik 10 minuten in de wacht stond werd vermeld dat ik ook online een service-afspraak kon maken. Toen ik naar de betreffende web-pagina surfde en al mijn gegevens had ingetoetst, verscheen er de melding dat ik het nog eens later moest proberen want de applicatie werkte niet! Na opnieuw een kwartier gewacht te hebben kreeg ik een mevrouw aan de lijn die mijn klacht niet serieus wilde nemen en beweerde dat ik het deurtje wel niet goed gesloten zou hebben of dat er geen water in het glas had gezeten. Toen ik tegenwierp dat ik wel brandwonden had kunnen oplopen, als ik recht voor het apparaat had gestaan, was haar laconieke antwoord dat dit toch niet was gebeurd?! Na lang aandringen was mevrouw bereid om overleg te gaan plegen over de klacht en ik zou nog teruggebeld worden. U raad het al, ik heb er niets meer van gehoord!
Na enig 'googelen' kwam ik erachter dat dit een geval van 'superheated water' betrof. In Engeland is hierdoor iemand met oogletsel en brandwonden aan zijn gezicht in het ziekenhuis opgenomen dus ik had geluk. De magnetron bleek nog correct te functioneren maar over de afhandeling van Whirlpool ben ik niet te spreken.

gijswijt 16-12-2009
Geschreven voor: Whirlpool JT 368 SL

Prima apparaat, doet wat hij moet doen. Bediening iets lastiger dan de Sharp 969 die we hiervoor hadden.

Co2 17-01-2009
Geschreven voor: Whirlpool JT 368 SL

Prima combi magnetron. Verrassend ruim, doet behoorlijk degelijk aan, veel mogelijkkheden vooral door de crisp functie.

Inmiddels al van alles in gemaakt, ontdooid, gekookt, gebakken en gecrispped.
De Jet-chef doet uitstekend zijn werk.
Verder te vergelijken met de JT369 denk ik, maar dan zonder stoomschaaltje.

Vergeleken met onze vorige Sharp combi is deze veel nauwkeuriger met temperatuur en automatische programma's.
Ontdooien gaat echt zéér snel met het automatische programma.

Het mooiste van deze (serie) magnetrons vind ik wel de crispfunctie; hartige taarten, aardappeltjes, frikandelbroodjes, pizza's etc. bak je snel en simpel in de crispschaal.

Wat mij betreft een aanrader!
Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen na een paar weken maar voor de rest helemaal goed!